Đào tạo

TTLV: Building a customer-oriented corporate culture at TMT Automobile Joint Stock Company

Monday - October 26, 2015 05:24

MASTER'S THESIS INFORMATION

1. Student's full name:Hoang Thi Linh

2. Gender Female

3. Date of birth: February 20, 1990

4. Place of birth: Tan Van - Binh Gia - Lang Son

5. Student recognition decision No: 2998/2013/QD-XHNV-SDH dated December 30, 2013 of the President of the University of Social Sciences and Humanities, Vietnam National University, Hanoi.

6. Các thay đổi trong quá trình đào tạo: Không có

7. Thesis topic name:Xây dựng văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng tại công ty cổ phần ô tô TMT.

8. Chuyên ngành: Khoa học quản lý                      Mã số: đào tạo thí điểm

9. Cán bộ hướng dẫn khoa học: PGS.TS. Phạm Ngọc Thanh - Đại học khoa học xã hộ và nhân văn - Đại học quốc gia Hà Nội.

10. Summary of thesis results:

Xây dựng văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng tại Công ty cổ phần ô tô TMT và đề xuất giải pháp nhằm hoàn thiện hơn nữa mô hình văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng.

11. Khả năng ứng dụng trong  thực tiễn:

Làm tài liệu tham khảo và áp dụng vào thực tiễn xây dựng chính sách văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng công ty cổ phần ô tô TMT.

12. Further research directions:

13. Các công trình đã công bố có liên quan đến luận văn: Không có

 

INFORMATION ON MASTER'S THESIS

1. Full name: Hoang Thi Linh. 2. Sex: Female

3. Date of birth: February 20, 1990 4. Place of birth: Tan Van - Binh Gia - Lang Son

5. Admission decision number: 2998/2013/QD-XHNV-SDH, Dated December 30, 2013,by Rector of University of Social Sciences and Humanities - VNU, Hanoi.

6. Changes in academic process:

7. Official thesis title: Build enterprise culture according to client orientation at TMT motors joint stock company.

8. Major: Management science 9. Code: Pilot training

10. Supervisors: Pham Ngoc Thanh Ph.D, University of Social Sciences and Humanities

11. Summary of the findings of the thesis:

Building corporate culture oriented customers in JSC TMT and proposes measures to further improve the corporate culture model - driven customer

12. Practical applicability, if any:

Make reference materials and apply into practice building enterprise culture policy according to joint stock company client orientation TMT Motors

13. Further research directions, if any:

14. Thesis-related publications:

Total score of the article is: 0 out of 0 reviews

Click to rate this article

Newer news

Older news

You have not used the Site,Click here to stay logged inWaiting time: 60 second