MASTER'S THESIS INFORMATION
1. Student's full name:Hoang Thi Linh
2. Gender Female
3. Date of birth: February 20, 1990
4. Place of birth: Tan Van - Binh Gia - Lang Son
5. Student recognition decision No: 2998/2013/QD-XHNV-SDH dated December 30, 2013 of the President of the University of Social Sciences and Humanities, Vietnam National University, Hanoi.
6. Các thay đổi trong quá trình đào tạo: Không có
7. Thesis topic name:Xây dựng văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng tại công ty cổ phần ô tô TMT.
8. Chuyên ngành: Khoa học quản lý Mã số: đào tạo thí điểm
9. Cán bộ hướng dẫn khoa học: PGS.TS. Phạm Ngọc Thanh - Đại học khoa học xã hộ và nhân văn - Đại học quốc gia Hà Nội.
10. Summary of thesis results:
Xây dựng văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng tại Công ty cổ phần ô tô TMT và đề xuất giải pháp nhằm hoàn thiện hơn nữa mô hình văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng.
11. Khả năng ứng dụng trong thực tiễn:
Làm tài liệu tham khảo và áp dụng vào thực tiễn xây dựng chính sách văn hóa doanh nghiệp theo định hướng khách hàng công ty cổ phần ô tô TMT.
12. Further research directions:
13. Các công trình đã công bố có liên quan đến luận văn: Không có
INFORMATION ON MASTER'S THESIS
1. Full name: Hoang Thi Linh. 2. Sex: Female
3. Date of birth: February 20, 1990 4. Place of birth: Tan Van - Binh Gia - Lang Son
5. Admission decision number: 2998/2013/QD-XHNV-SDH, Dated December 30, 2013,by Rector of University of Social Sciences and Humanities - VNU, Hanoi.
6. Changes in academic process:
7. Official thesis title: Build enterprise culture according to client orientation at TMT motors joint stock company.
8. Major: Management science 9. Code: Pilot training
10. Supervisors: Pham Ngoc Thanh Ph.D, University of Social Sciences and Humanities
11. Summary of the findings of the thesis:
Building corporate culture oriented customers in JSC TMT and proposes measures to further improve the corporate culture model - driven customer
12. Practical applicability, if any:
Make reference materials and apply into practice building enterprise culture policy according to joint stock company client orientation TMT Motors
13. Further research directions, if any:
14. Thesis-related publications:
Newer news
Older news