TTLV: Bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên

Chủ nhật - 28/11/2010 21:31
Thông tin luận văn "Bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên Trung tâm Chăm sóc khách hàng Viettel tại Hà Nội" của HVCH Phạm Thị Ngọc, chuyên ngành Tâm lí học.
Thông tin luận văn "Bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên Trung tâm Chăm sóc khách hàng Viettel tại Hà Nội" của HVCH Phạm Thị Ngọc, chuyên ngành Tâm lí học. 1. Họ và tên học viên: Phạm Thị Ngọc 2. Giới tính: Nữ 3. Ngày sinh: 02/08/1983 4. Nơi sinh: Bắc Giang 5. Quyết định công nhận học viên số 449/QĐ-KH&SĐH, ngày 14/10/2008 của Hiệu trưởng Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn. 6. Các thay đổi trong quá trình đào tạo: Không 7. Tên đề tài luận văn: Bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên Trung tâm Chăm sóc khách hàng Viettel tại Hà Nội. 8. Chuyên ngành: Tâm lí học 9. Mã số: 60 31 80 10. Cán bộ hướng dẫn khoa học: PGS.TS Nguyễn Hữu Thụ, khoa Tâm lí học, trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc Gia Hà Nội. 11. Tóm tắt các kết quả của luận văn: - Bầu không khí tâm lí trong tập thể là trạng thái tâm lí xã hội phản ánh mức độ phát triển các mối quan hệ liên nhân cách, tâm trạng, xu hướng, quan điểm, thể hiện sự thoả mãn và cả thái độ của các thành viên đối với các quan hệ trong tập thể, điều kiện lao động và tổ chức lao động. - Bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên Trung tâm Chăm sóc khách hàng Viettel là thuận lợi. - Có rất nhiều các yếu tố ảnh hưởng tới bầu không khí tâm lí tập thể điện thoại viên Trung tâm Chăm sóc khách hàng Viettel trong đó yếu tố chủ quan đóng vai trò quan trọng nhất. - Bầu không khí tâm lí thuận lợi đã ảnh hưởng tích cực tới số lượng và chất lượng cuộc gọi của khách hàng mà điện thoại viên tiếp nhận và xử lí. 13. Những hướng nghiên cứu tiếp theo: Không 14. Các công trình đã công bố có liên quan đến luận văn: Không

INFORMATION ON MASTER’S THESIS

1. Full name: Pham Thi Ngoc 2. Sex: Female 3. Date of birth: August 2nd 1983 4. Place of birth: Bac Giang 5. Admission decision number: 449/QĐ-KH&SĐH Dated October 14th 2008 issued by the Director of University of Social Sciences and Humanities- National University of Hanoi. 6. Changes in academic process: None 7. Official thesis title: The psychological community atmosphere of collective call center in The customer care center Viettel at Hanoi. 8. Major: Psychology. 9. Code: 60 31 80 10. Supervisors: Assoc.Prof.Dr Nguyen Huu Thu – Faculty of Psychology, University of Social Sciences and Humanities, Vietnam National University, Hanoi. 11. Summary of the findings of the thesis: - The psychological atmosphere in the business community is a social and psychological state which reflects the extent of development of interpersonal relationships, state of mind, tendencies, viewpoints and satisfaction and attitudes of all members towards the relationships within the community, working conditions and labor organization. - The psychological community atmosphere of collective call center in The customer care center Viettel at Hanoi is favourable. - There are various factors impacting on the psychological atmosphere of collective call center in the customer care center Viettel at Hanoi, among which the subjective ones play the most influential role. - The favourable psychological atmosphere has had positive influences on the customer called quantity and quality that call center receive and resolved. 12. Practical applicability, if any: - It’s necessary for the leaders to make the call centers feel respected, feel that they’re a member of the common Viettel house, the employee’s contribution is recognized. - The leaders usually grasp the situation of thought and life of call center, care about the spiritual needs of the collective by organizing outdoor activities, picnic to enhance understanding, communication, set close relationship between the staff, create a favorable environment to promote relationship collective abundance. - Need a loosening of regulations, sanctions, and increase the salary and bonuses for the call center; take measures to save more time in meeting, have a policy preference call center who are pregnant women or women have young children. 13. Further research directions, if any: None. 14. Thesis-related publications: None

Tác giả: admin

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

Những tin mới hơn

Những tin cũ hơn

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây